söndag 21 augusti 2011

Svensk vinnarutställning i Norrköping.

Efter en lång och mycket lyckad dag i Norrköping har jag nu kommit hem med två mycket trötta och hungriga hundar. Det gick mycket bra Qash blev BIM kämpade väl mot sin syster även denna gång. Så BIM Svenskvinnare, CERT, C.A.C.I.B. Det blev en bra utdelning.
Sen gick vi in i avelsgrupp, redan på förgranskningen fick jag en bra känsla domaren kom fram och hälsade på Qash och tittade väldigt mycket på vår (ja Ingers grupp) och vad händer BIS1 i avelsgrupp, skit kul. Sen var det uppfördargrupp då var det väldigt många uppfödare och där blev vi BIS2. Jättekul för Inger som tog ett riktigt storslam denna dag. Allt som allt en riktig höjdardag. Men vad trött och uttråkad Qash var vid gruppfinalerna han ville inte samma sak som jag ville. Han ville sitta eller ligga inne i ringen. Men det gick ju vägen ändå. Nu är jag ganska övertygad om att dom kommer att sova mycket gott. Skall se om jag kan lägga upp bilder tyvärr så blev det ju med Iphonen efter som kameran inte var laddad. Det var ju riktigt typiskt. Men får se om jag kan göra något med bilderna i telefonen.
Jag återkommer.

5 kommentarer:

Olga da Polga sa...

åh woaw!! Stort GRATTIS!!

Patrik sa...

TACK!!! TACK!!! :))

Maja sa...

Här händer det inte nåt på ett tag och när man lagom förhoppningsfull tittar till här igen så har det hänt superroliga saker! Stort grattis! Blev glad av att läsa hur bra det gick för er. =)

Patrik sa...

Ja det var en jätterolig söndag i Norrköping.
Annars har det inte hänt mycket inte samma hundrastgårdar. Samma promenader. Men lunchrastningarna i liljansskogen kan blir roligare.
Då när vi gick senast vi var där kom det en saluki och en afghan tik men vi var på väg tillbaka till jobbet så vi han bara prata lite. Men samma tid samma plats och på deras jobb hade dom flera saluki som gärna skulle vilja springa med mina killar. Hoppas skall ev. försöka komma i tid i morgon. Om jobbet tillåter, men då blir det lite mer info.

Unknown sa...

Grattis!